Blogiarkisto

torstaina, lokakuuta 19, 2006

OLEN SUOMALAINEN!

Hei !

Tunnustan ennekuin media ehtii kysymään....

Kaikkea allamainittua ole ehtinyt harjoittaa 50:en ikävuoteni aikana


Kiroilen päivittäin

Olen ollut kolme kertaa putkassa

Olen juonut alkohuolia usein

Olen ollut sillai

Olen epäpuhdas ajatuksiltani

Olen ajanut ylinopeutta

Olen ajanut krapulassa autoa

Olen kateellinen

En ole aina maksanut televisiolupaa

Olen matkustanut pummilla junassa

Olen värjännyt hiuksia

Olen syönyt ylen

Olen antanut korvapuustin aikuiselle miehelle

Olen yllyttänyt ihmisiä kapinaan

Olen huutanut toisten puheen päälle- teen sitä edelleen

Olen ajatellut rumia toisista ihmisistä

Olen ahnehtinut töitä itselleni

Olen kehunut itseäni

Olen suomalainen

Johtopäätös

En kelpaa siis suomalaiseksi lainkuuliaiseksi kansanedustajaksi!


Hauskaa Viikonloppua!

Marja

PS. Yllämainituista synneistä ja laittomuuksista huolimatta, olen ehdolla Suomen Eduskuntaan -

vailla tukijoukkoa, vielä ehdit tuhlaamaan ylimääräiset rahasi , aikasi , korvasi , äänesi minulle!

Ei kommentteja: