Blogiarkisto

maanantaina, maaliskuuta 14, 2005

Verokortti väärässä lokerossa!

Huomenta!
Arki ja maanantaiaamu!
Byråkratia muistutti olemassolostaan. Olin jättänyt luottamustehtävien palkkiomaksua varten uuden verokortin kopion kulttuuritoimeen. Itse kulttuuritoimenjohtaja sen kopioi.
Toimin muutaman tunnin Kulttuuriaitan taiteilijaopettajaparina ja jätin palkka-anomuksen ja tiedustelin kahdelta eri henkilöltä kulttuuritoimessa, josko riittää, että talossa on jo uuden verokorttini kopio.
Kyllä he molemmat vastasivat.

No tänään tuli palkka ja veroa oli mennyt tuplasti minulle määrätyn!
Soitto kulttuuritoimeen- josta tietenkin neuvottiin talouskeskuksen palkkaosastolle , josta taas kysyttiin , että minne olinkaan toimittanut verokortin ja millaisen!
Jos verokortti puuttuu kuten minun tapauksessa - vaikka olin siis huolehtinut ja varmistanut asian - otetaan korotettu vero , joka saa olla jopa 60%! Ja jos veroprosentissa on katto , pitää olla alkuperäinen verokortti!Tämä nyt tiedoksi kaikille!Ettei riitä, että yhden kerran asian hoitaa!

Palkkatoimiston ystävällinen työntekijä valisti minua ja lupasi oikaista asian saatuaan minulta alkuperäisen verokortin!

Kiitokset hänelle!

Nyt betonoimaan ajatuksia.

Ei kommentteja: