Blogiarkisto

tiistaina, toukokuuta 31, 2005

Chillaus!

Heips!

Ainolla on taas ollut aino-laatuisia kokemuksia viikonloppuna!
Ihan virkistävältä viikonlopulta, liikunnallisesta ja yhteiskunnalisilta toiminnoilta täydelliseltä kuulostaa!

On se hyvä, että on yhteinen auto ja cd -soitin 20-kymppisen poikani kanssa.
Pysyy trendeissä mukana.
Esim nuorisomusiikissa on energiaa, kapinaa ja uhoa.Joka aikuisilta puuttuu , mitä nyt rajavartijat ja paperityöläiset yrittää...

Lemppareita ovat Hip-hop- musiikin tekijät ja räppääjät.Sanoituksissa muuten aika usein toistuu sana lafka.

Ainoa ja meitä muitakin lohduttanee riimit jotenkin näin ne mene: Hei - tää on mun elä-mä , mä tee-een mi-tä ha-lu-uun!Mä pis-tän pos-keen - na-ruu ja muu-ta-man pul-lan ja onks- toi ihan lul-lla vai voi-ko vai-n pi-meeks mesta tul-la- hei mä ha-luun tsil-ata ja kuu-listi vaa-n val-voo- v-tu tää on mun el-ä-mä - ai-noa -mä teen mi-tä ha-luun . Mä tah- don hengit-tää ja polii-sin kengit-tää jee mä skruu-vaan ja buu-naan ja pas-kat auon pää-tä-ni nii-iin ja tsillaan ja breik-kaan ja pää-tä asfalt-tiin so-vi-tan jee.
ja mu- ut tu-lee peräs-sä jos iki-nä tule-kaan- va-an mul-ta tu-lee yr-jö ja mä halu-un jo-len-tää - aiv-vot ku en-tää!

Näkemiin !

Määlähen nyt ruåt-tis käy-mään ja shil-lai.Tääl varmaan on yleislak-ko ku tuun takas, mut chillai se elämä jatkuu-ja rah-hat on lop-pu vaan v-ttuux siit -shillaillaan!

Marja

Ei kommentteja: